* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.
תוכן עניינים
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא הליך כירורגי פשוט יחסית, בהשתלה נלקחים זקיקי שיער מאזור אחד בראש (נקרא גם ‘האזור התורם’) והם מועברים לאיזור המקריח/המדולל (נקרא גם “האזור המקבל’). במהלך השנים פותחו שיטות טכנולוגיות חדשניות בכל הקשור לעולם השתלות השיער, וניכר כי התהליך יעיל ברוב המקרים ומניב תוצאות יפות. השתלת שיער מתאימה לגברים ולנשים כאחד.

באילו מקרים נבצע השתלת שיער?

נוכל לבצע השתלת שיער בתרחישים שונים, הנה כמה מהם:

השתלת שיער
  1. התקרחות גברית: התקרחות גברית, הידועה גם בשם ‘אלופציה אנדרוגנתית’, היא סוג של נשירת שיער שכיחה מאוד בקרב גברים. היא נגרמת על ידי שילוב של גנטיקה והורמונים. ההורמון האחראי על התקרחות גברית הוא טסטוסטרון, אשר מומר להורמון אחר בשם דהידרוטסטוסטרון (DHT). התקרחות גברית בדרך כלל מתחילה בקו השיער הקדמי, עם הזמן ההתקרחות יכולה להתפשט גם לאזורים הצדדיים והאחוריים של הקרקפת.
  2. נשירת שיער בקרב נשים: נשירת שיער והתקרחות מקושרים לרוב לעם הגברי, אך נשים רבות ברחבי העולם כולו סובלות גם הן מתופעות אלו. התקרחות נשית נקראת גם ‘התקרחות אנדרוגנית’, משם זה ניתן להסיק כי לגנטיקה יש מרכיב משמעותי מאוד בקרב ההתקרחות אצל נשים.
  3. התקרחות בעקבות הליכים רפואיים: הליכים רפואיים (וכן גם נטילת תרופות) יכולים להשפיע רבות על השיער שלנו. הליכים כמו כימותרפיה לחולי סרטן ונטילת תרופות אנטי דיכאוניות נמצאו תורמים להאצת הליך ההתקרחות.

יתרונות וחסרונות בביצוע השתלת שיער

להשתלת שיער יש יתרונות וחסרונות, הנה כמה שחשוב שתדעו:

היתרונות

  1. מראה טבעי: השתלת שיער מוצלחת תעניק לכם מראה שיער בריא והכי חשוב – טבעי. אנשים רבים חוששים שלאחר הליך השתלת השיער אנשים אחרים יזהו את ההשתלה, אך בהשתלת שיער נכונה המבוצעת על ידי גורמים רפואיים מומחים השיער יראה טבעי לחלוטין ולא יהיה ניכר כי עברתם השתלה.
  2. פתרון קבוע: השתלת שיער מוצלחת מהווה פתרון קבוע, כך שהשיער המושתל יישאר אתכם לתמיד (כל עוד תטפחו ותשמרו עליו לפני ההנחיות הרפואיות שקיבלתם לאחר ההשתלה).
  3. הערכה עצמית משופרת: אנשים רבים המגיעים להשתלת שיער עושים זאת ממניע של תחושת הערכה עצמית נמוכה. השתלת שיער מוצלחת תוכל להחזיר לכם את הביטחון בעצמכם ובנראות שלכם.
השתלת שיער
השתלת שיער

החסרונות

  1. עלות: השתלת שיער היא פתרון נפלא בעבור מי שחושק בה, אך חשוב שתדעו שההליך אינו זול בכלל. השתלת שיער יכולה לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, תלוי במרפאה שבה תבחרו. במקרים רבים, מרפאות מקצועיות בעלות שם ומוניטין יבקשו מחיר גבוה בהרבה מאלו שפחות מוכרות.
  2. סיכונים כירורגיים: כמו בכל הליך כירורגי, גם בהשתלת שיער ישנם סיכונים רפואיים. השתלת השיער עלולה להביא עימה צלקות וסיבוכים בלתי צפויים.
  3. אין הבטחה לתוצאות: השתלת שיער יכולה במקרים רבים לשפר את המצב הקיים בצורה משמעותית, ובמקרים אחרים ההשתלה יכולה שלא לתרום כלל – מכך שאין הבטחה שהשיער שלכם יחזור לימי הזוהר לאחר השתלת שיער, כל שנותר הוא לקוות.

חשוב לדעת - רגע לפני השתלת שיער

השתלת שיער עשויה להיות פתרון נפלא בעבור מי שיכול להרשות לעצמו את ההליך. למרות זאת, חשוב לזכור כי השתלת שיער אינה מבטיחה תוצאות כלשהן, בנוסף לכך שהיא עלולה להשאיר אתכם (בחלק מהמקרים) עם צלקות/פגיעות בקרקפת. 

לכן, לפני שאתם לוקחים החלטה, נמליץ לכם לנסות את הפורמולה הטבעית של שורשים אשר מבטיחה תוצאות(!) תוך 3 חודשים בלבד מתחילת השימוש באחריות*. הפורמולה של שורשים מיוצרת מחומרים טבעיים ומאושרת ע”י משרד הבריאות. בכל שתבחרו, נאחל לכם הצלחה רבה בתהליך – ומי ייתן שהשיער יחזור לראשכם!

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער
5/5

רוצים לשמוע עוד על הפתרון שלנו לנשירת שיער או הקרחה? תאמו פגישה עם יועץ מומחה

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: