* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

שמפו לצמיחת שיער ותכשירים מומלצים לעידוד צמיחת שיער

לאור תופעת הנשירה, הנפותה הן בקרב נשים והן בקרב גברים, עולה הצורך במציאת שמפו ותכשירים להצמחת שיער, שיהיו איכותיים ויעילים ככל הניתן. 
תוכן עניינים

הפסקת הנשירה וצמיחה מחודשת של שיער

השיער הוא אצל רבים מאיתנו חלק חשוב ביותר מהתפיסה העצמית, ובהתאם לכך מתעורר הקושי בכך שהוא מתחיל לנשור. לאור כך, כדאי להכיר מבחר גדול ככל הניתן של מוצרי שמפו ותכשירים נוספים להצמחת השיער.

סוגי תכשירים מומלצים

חשוב לזכור שכדי לטפל בשיער בצורה המיטבית לא כדאי להסתפק בשמפו בלבד. כמו כן, ההמלצה היא לבחור במקביל הן במוצרים ‘פנימיים’ כגון ויטמינים טובים לשיער שחסרים לנו, והן במוצרים ‘חיצוניים’ כגון שמפו, תרסיסים, שמנים, ועוד. 

ההיצע ב’שוק’ מגוון מאד – ישנן הן חברות ישראליות והן חברות מגוונות ברחבי העולם שיכולות לסייע לכן ולכם הם תופעת הנשירה. 

כמו כן חשוב לשים לב כי מחפשים מוצרים שלא רק מונעים נשירה, כי אם גם מעודדים צמיחה מחודשת של השיער – ובכך מעשירים את המראה והבריאות של השיער. 

נוסף לאמור, התכשירים המומלצים לצמיחה מחודשת של שיער כוללים כדורים, ‘תרופות סבתא’, ג’לטין, ועוד.

איך זה עובד?

התכשירים ואופני הטיפול השונים פועלים על ‘מנגנונים’ שונים על הקרקפת שלנו, ובכך כל אחד מהם יכול, בצורה שונה, לסייע בצמיחה מחודשת של השיער. 

שמפו להצמחת שיער למשל יכיל לרוב חומרים טבעיים רבים – וביניהם קולגן שמחזק את השערה, ויטמינים שונים, ביוטין, שמנים שונים, וכד’. 

חומרים אלה מגבילים את ההורמונים אשר פוגעים בשיער וגורמים לנסיגתו ונשירתו, ובמקביל מגדילים זרימת דם לקרקפת ובכך מעודדים גם צמיחה של השיער. 

דרך נוספת אשר מובילה לצמיחה הינה הזרמת דם לקרקפת. פעמים רבות נשירה נוצרת עקב זרימת דם נמוכה באיזור ופגיעה בזקיקים – המהווים את ‘ראש’ השערה. כך, מומלץ בנוסף לתכשירים גם להזרים את הדם לקרקפת, בין אם על ידי עיסוי עצמי ובין אם על ידי שימוש באביזרי עיסוי ייעודיים.

צורה מרכזית נוספת שיכולה לסייע הינה שינוי תזונתי. פעמים רבות התזונה שלנו אינה כוללת את הויטמינים הנחוצים לצמיחת שיער מחודשת ולמניעת נשירת שיער קיים. 

מה לעשות עכשיו?

חשוב לשים לב כי לאור חשיבות השיער בתפיסתם של אנשים את עצמם, ישנם המוני מוצרים בשוק, חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. לחלק מהמוצרים עשויות להיות תופעות לוואי. זאת ועוד, יש לזכור כי תהליך חידוש צמיחת השיער הוא תהליך ארוך. לשיער לוקח זמן רב לגדול מחדש. 

לאור אלה חשוב להתחיל ממחקר מעמיק בשאלה מה יש לשנות – בין אם להוסיף תכשירים, לשנות תזונה, או לקחת ויטמינים, כמו גם שילוב של הדברים, חשוב לזהות אילו תכשירים מיטיבים אתכם ועם השיער שלכם. 

כמו כן, יש להיאזר בסבלנות, ובעת ביצוע התהליך הארוך לזכור את היתרונות הרבים של שיער מלא ובריא.

שמפו להצמחת שיער
5/5

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: