* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

הכוח שבטבע – 100% רכיבים טבעיים

תוכן עניינים

חדשנות טבעית מבית שורשים

חברת שורשים מבטיחה פתרון טבעי וחדשני לטיפול בהתקרחות ושיער דליל. המוצר שלנו, מתחייב לשיפור משמעותי בבריאות ונראות השיער, ומעניק תקווה חדשה לאנשים הסובלים מבעיות שיער. אנו בשורשים משקיעים רבות במחקר ופיתוח, כדי להבטיח שאנו משתמשים במרכיבים הטובים ביותר. הפורמולה של שורשים מבוססת על ידע עמוק בתחום הרפואה הטבעית, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות לקידום בריאות השיער. המטרה היא להביא לשוק מוצרים שאינם רק אפקטיביים, אלא גם קלים לשימוש ומספקים אלטרנטיבה טבעית לטיפול תרופתי או תהליך רפואי פולשני.

הכוח שבטבע: טיפול 100% טבעי

שורשים מביאה פתרון ייחודי המתבסס על שימוש בחומרים טבעיים בלבד, כאשר כל אחד מהמרכיבים נבחר בקפידה על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר.
אחד היתרונות המרכזיים בשימוש בחומרים טבעיים הוא היעדר תופעות לוואי השכיחות במוצרים כימיים. המוצרים של שורשים נבדקים לעמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות ובטיחות, כדי להבטיח שהם לא רק יעילים אלא גם בטוחים לשימוש ללא תופעות לוואי בכלל.

הפורמולה הייחודית של שורשים מכילה 100% חומרים טבעיים, וצמחים בעלי תכונות ותועלתיות רפואיות ובריאותיות רבות, הפורמולה הייחודות של שורשים בין היתר מכילה:

אזוביון רפואי (לבנדר)

Lavandula officinalis – האזוביון הרפואי הוא צמח עשבי מרהיב, המוכר בעיקר בשימושו בענפי הרפואה הקלאסית והעממית כמרכיב בתרופות נגד רעלים ולטיפול בבעיות בחזה.

מבחינת השימוש בשיער, האזוביון הרפואי נכנס לתמצית של שורשים כמרכיב טבעי שמעניק לשיער תכונות מחזקות שמועילות לשפר את בריאות השיער ולמנוע נשירה. הנתונים מראים ששימוש באזוביון רפואי עשוי לסייע לשיער להראות יותר בריא וחזק, ובכך לסייע בטיפול ובשמירה על בריאות השיער.

  • מקור: הלבנדר, בן למשפחת השפתניים, היה ידוע בעבר כ-Lavandula officinalis.
  • היסטוריה ושימושים: משמש ברפואה הקלאסית כמרכיב בתרופות נגד רעלים ובעיות בחזה. ברפואה העממית נודע בסגולותיו לחיזוק הלב, טיפול בקצרת ומחלות עור.
  • תרומה לשיער: עשיר בתכונות מחזקות שמסייעות בשיפור בריאות השיער ובמניעת נשירה.

דם המכבים האיטלקי (Helichrysum italicum)

דם המכבים האיטלקי, הוא צמח רפואי מוערך בעולם הרפואה הטבעית וכן בעולם הקוסמטיקה. השמן האתרי שמופק מצמח דם המכבים האיטלקי מכיל רכיבים כימיים חשובים שמועילים לבריאות השיער.
השמן ידוע ביכולותיו השומרות על בריאות העור, נתינת ברק וחיוניות לשיער והגנה בפני נזקי שמש.

  • תכונות: צמח מוערך ברפואת הצמחים ובגינון, ידוע בשל השמן האתרי המוערך המופק ממנו.
  • שימושים: השמן משמש בארומתרפיה ובתעשיית הקוסמטיקה כמוצר פרמיום, והוא נחשב לבעל פוטנציאל רב בתחומים רפואיים וקוסמטיים.
  • יתרונות לשיער: עוזר לשמירה על בריאות העור והשיער, ומקנה לשיער מראה בריא וזוהר.

הדס מצוי (MYRTLE)

ההדס מצוי, הידוע בשמו המדעי Myrtus Communis, הוא צמח רב-שנתי עם עלים ירוקים עמוקים ופרחים לבנים או ורודים קטנים. הוא מתפרס באזורי הים התיכון ומשמש במסורות רבות בתרבויות שונות, גם לצורכים רפואיים וגם לצורכים תרבותיים ודתיים.

בתחום הטיפול בשיער, הדס מצוי נחשב לאחד הצמחים החשובים ברפואה העממית. העלים והשמנים האתריים המופקים ממנו מכילים חומרים אנטי-בקטריאליים ואנטי-פטרייתיים, המועילים לטיפול בגירויים ודלקות שונות בעור הקרקפת. כמו כן, ההדס ידוע ביכולתו לחזק את שורשי השיער ולעודד צמיחת שיער בריאה וגדילה מחודשת.

  • שימושים רפואיים: ברפואה העממית, ההדס משמש לטיפול בגירויי עור, טיפול בשערות, דלקות מעיים ועוד.
  • טיפול בשיער: עלי ההדס ידועים ביכולתם לחזק את שורשי השיער וביכולתם למנוע את נשירת השיער.

 שמן נענע (Spearmint Oil)

הנענע הקרחת, ידועה בשם המדעי Mentha spicata ובאנגלית כ-Spearmint, היא מין של צמח הנענע המתפשט באזורים רבים בעולם, במיוחד באירופה, אסיה, צפון אפריקה, והמזרח התיכון. הנענע מוכרת בעיקר בשל טעמה המרענן ונוכחותה הנפוצה במטבחים ובמשקאות, אך יש לה גם שימושים רבים בתחום הרפואה הטבעית והקוסמטיקה. בתחום הטיפוח והרפואה, שמן הנענע האתרי ידוע בתכונותיו המועילות לשיער ולקרקפת.

  • מין הצמח: הנענע קרחת, ידועה בשם המדעי Mentha spicata, צומחת בר באירופה ואסיה ובתרבות בצפון אפריקה והמזרח התיכון.
  • שמן נענע: מספק לחות לקרקפת ובלוטות השיער, חשוב לגדילת שיער בריא. מגביר צמיחת שיער באזורים דלילים או קירחים ועשיר בנוגדי חמצון.
  • תכונות טיפוליות: תכונותיו הנוגדות פטריות וחיידקים מגנות על הקרקפת ומסייעות בטיפול בנשירת שיער.

תמצית רוזמרין

רוזמרין רפואי, ששמו המדעי הוא Salvia Rosmarinus, הוא שיח תרבות רב-שנתי ממשפחת השפתניים. הוא ידוע בפרחיו התכולים ובעליו המחטניים הירוקים הכהים, ומשמש בעיקר כצמח נוי וכתבלין במטבח. רוזמרין הוא גם צמח מרכזי ברפואה הטבעית ובתעשיית התמרוקים, בזכות תכונותיו הרבות והשימושים השונים שלו.

  • תכונות הצמח: רוזמרין רפואי ידוע בעמידותו ליובש ולזיהום אוויר, ונפוץ כצמח נוי בישראל.
  • תרומה לשיער: תמצית הרוזמרין עוזרת למנוע נזקי UV, מחזקת את השיער ומוסיפה ברק וחיוניות.

ההתחייבות שלנו

ההתחייבות של שורשים לתוצאות בשיפור צמיחת השיער היא הבטחה מרשימה ומבוססת על ידע מקצועי ותהליך אבחון מדוייק. תהליך זה מתחיל בשיחה עם היועץ המומחה של החברה, שיכול להעריך את המצב הפרטי של כל לקוח ולקבוע את סיכויי ההצלחה שלו בטיפול.

בזכות התהליך המדוייק והמקצועי, החברה מסוגלת להתחייב ללקוח לתוצאות ולשיפור בצמיחת השיער תוך 90 ימים. אם אחרי 90 ימים מרגע לא תראו תוצאות בצמיחת השיער, הלקוח זכאי לקבל את כספו בחזרה.

סיכום: 

הפתרון שמציעה חברת שורשים למאבק בהתקרחות ושיער דליל מתבסס על חדשנות טבעית ומדע מתקדם. הטיפול המוצע מורכב מ-100% חומרים טבעיים, כאשר כל אחד מהמרכיבים נבחר בקפידה על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר לבריאות ולאסתטיקה של השיער. המוצרים של שורשים מבוססים על ידע עמוק בתחום הרפואה הטבעית, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות שמטרתן לקדם את בריאות השיער ולשפר את מראהו.

הטיפול של שורשים, מציע פתרון 100% טבעי, יעיל, ובטוח לשיפור בריאות השיער ומניעת התקרחות. החברה מבטיחה שיפור משמעותי תוך 90 ימים, ובכך מעניקה תקווה חדשה לאנשים המחפשים פתרון טבעי לבעיות שיער.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: