* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

מה הסיכונים בהשתלת שיער ומה חשוב לבדוק?

השתלת שיער היא הליך כירורגי פופולרי למדי בשנים האחרונות, וגברים רבים משתמשים בשביל להחזיר לעצמם את המראה השופע. על אף סיכויי ההצלחה הגבוהים של השתלת שיער, ככל הליך כירורגי גם כאן קיימים סיכונים מסוימים. במאמר הבא נפרט מהם ומה חשוב לבדוק בהקשר זה.
תוכן עניינים
מה הסיכונים בהשתלת שיער

מעטים אך קיימים

ככלל, חשוב לציין שהשתלת שיער אינה נחשבת להליך מסוכן במיוחד, ולמעשה אפילו להפך. אחוזי ההצלחה של הליך זה הם גבוהים למדי, על אחת כמה וכמה אם בוחרים במרפאה מנוסה ואיכותית.

יחד עם זאת, השתלת שיער היא הליך כירורגי, ולכן כמעט בהכרח קיימים סיכונים בהשתלות שיער. ככל התערבות כירורגית השתלת שיער נושאת בחובה ממד פולשני מסוים עם פוטנציאל לסיבוכים וזיהומים שונים.

כך למשל, בעת השתלת שיער מבוצעת הרדמה אשר עלולה להביא לתגובה אלרגנית לחומר המרדים. בנוסף, קיים הסיכון להיווצרות שטפי דם באזור המיועד להשתלה, כמו גם להופעתה של בצקת, שהיא הצטברות נוזלים תת עורית. יש לציין שבצקת לרוב מתנקזת מאליה תוך כמה ימים.

בנוסף ישנם גם סיכונים אסתטיים שיש לקחת בחשבון. השתלת שיער מבוססת על תרומה של שיער ממקום אחד בקרקפת למקום אחר בו הצמיחה דלילה. מדובר בתרומה של אלפי זקיקי שיער ולכן תופעת לוואי אפשרית היא עיכוב בצמיחה דווקא של האזור התורם.

כמו כן ישנה אפשרות של השתלת שיער שלא בזווית הטבעית של הצמיחה, וכן להופעתן של צלקות כתוצאה מהניתוח (אשר יכוסו על ידי השיער, אך עדיין יהיו נוכחות). שני אלו הם סיכונים אסתטיים ולא בריאותיים, אך אפשר להימנע מהם במידה והמנתח הוא איש מקצוע מנוסה בעבודתו. 

אז מה חשוב לבדוק?

זה מה חשוב לבדוק בכדי להימנע מהסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהשתלת שיער? בראש ובראשונה את זהותו של הרופא המשתיל ושל המוסד בו הוא פועל. ישנם לא מעט מקומות איכותיים שמצבעים ניתוחים מוצלחים, אך לצערנו ישנם גם מרפאות אשר מציעות השתלות זולות עם תוצאות גרועות בהתאם.

חשוב לא להתפתות למחירים נמוכים בענף ולעשות בדיקת רקע מקיפה על המקום המיועד לביצוע האופרציה. חשוב לבדוק כמה זמן הם פועלים, מה הניסיון שלהם כולל והאם שמעתם עליהם המלצות ממושתלים קודמים. כמובן שגם לא בושה לבדוק ולשאול האם המרפאה מחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים הרלוונטיים להשתלה.

עוד עניין שחשוב לבדוק ולבצע הם הוראות הרופא לגבי הזמן שאחרי ההשתלה. ככלל, חשוב לטפל בפצעים הפתוחים של ההשתלה, להימנע מפעילות גופנית שתגביר את לחץ הדם באזור המושתל ולמלא בקפדנות את הוראות המרפאה הנוספות. כך ההחלמה תהיה מהירה ואיכותית יותר.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: